Mazlan bebas dengan bon polis

>> Thursday, March 11, 2010

Jam 11.00 pagi tadi Mazlan Aliman telah dibebaskan dengan ikatan bon Polis sebanyak RM3,000.00 apabila Inspekter Azran mengesahkan bahawa siasatan polis dalam kes Mazlan telah selesai.

YDP PAS Kawasan Raub Dr Haji Nilam bin Manaf telah sanggup untuk menadatangani Bon polis dan Mazlan telah dibebaskan daripada tahanan polis jam lebih kurang 12 tengah hari.

Satu sidang media telah diadakan sejurus selepas pembebasan Mazlan diPejabat PAS Kawasan Raub. Sidang media turut dihadiri YB Ravi, YB Taufik, Dato Tuan Ibrahim, Sdr Fadzli dan ramai lagi pucuk pimpinan PAS dari Negeri Sembilan. Maaf dipinta kerana saya tak ingat nama-nama pimpinan PAS yang hadir dan atas sebab itu nama-nama tidak dapat dicoretkan disini.

Sebelum sidang media, Dato Tuan Ibrahim, Sdr Mazlan dan saya telah berucap dan bentangkan beberapa isu berhubung kait penahanan Sdr Mazlan dimana telah dicadangkan agar tindakan undang-undang diambil terhadap FELDA. InsyaAllah perkara ini akan dilakukan sebaik dapat persetujuan dari pucuk pimpinan.

Dalam masa yang sama, saya mengambil kesempatan untuk ucapan ribuan terima kasih kepada semua penyokong-penyokong yang telah banjiri foyer Mahkamah untuk 2 hari berturut-turut. Ribuan terima kasih juga diucapkan kepada Tuan Inspekter Azran yang telah bertindak secara profesyional selama kendalikan kes ini.

0 comments:

  © Blogger templates Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP