Mami Izat dapat hidayah di Tanah Suci

>> Tuesday, February 07, 2012

Tak tahu nak kata apa ... Sharizat Jalil (Mami Ijat) pi umrah sampai 3 kali dalam masa 2 bulan. Kalau kita nak pi 3 tahun sekali pun tak tentu lagi. Takpe la ... Mami ada duit. Dia nak pi setiap bulan pun takpa. Ikut suka hati dia la.


Trip ketiga ini Mami Ijat dapat hidayah. Mami Ijat di beritahu (melalui mimpi kot) yang dia masih dikehendaki untuk terus menerajui Wanita UMNO. Lebih lebih lagi PRU 13 dah dekat.

Bukan semua umat dapat hidayah semasa di Tanah Suci. Saya dah 3 kali pi, tapi tak dapat hidayah untuk menerajui PKR Cabang Raub pun. Last-last saya keluaq PKR and masuk PAS. Mungkin saya dapat hidayah untuk tukar baju dari biru muda ke hijau kot ... tak tau la ... saya pun tak perasan ...

Alhamduillah, kali ini nampak atleast Mami Ijat dah berubah. Jambul dah takde (kesian kat jambul) dan skarf dah diganti dengan tudung. Bukan tudung labuh tapi boleh la ... janji tudung. Kalau ikutkan Ustaz Idrus .... tudung tak wajib, yang wajibnya tutup aurat ... heheeh.

Dalam dok kalut cerita pasal hidayah Mami Ijat, saya terjumpa gambaq kat atas tu ... Laaa ... kan Mami dah cakap, Mami Ijat dapat hidayah pasal pimpinan Wanita UMNO je .... Mami tak khabaq pun dia dapat hidayah pasal halal haram .... Takpe la Mami, hang boleh juai 2 atau 3 ekoq lembu and pi buat Umrah sekali lagi. Kot-kot dapat hidayah dan kenal halal haram pulak.

Gambar saya cilok dari Blog Anak Sungai Derhaka (thanks bro). Bukan main rapat salam itu. Isshhh ...

0 comments:

  © Blogger templates Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP